Šablony pro SŠ a VOŠ II z OP JAK

Šablony pro SŠ a VOŠ II z OP JAK - SŠ Stavební Třebíč
Šablony pro SŠ a VOŠ II z OP JAK

Inovace ve výuce II

Projekt Inovace ve výuce II je spolufinancován Evropskou unií v rámci Operačního programu Jan Amos Komenský.

Cílem projektu je přispět k zajištění rovného přístupu ke kvalitnímu a inkluzivnímu vzdělávání pro všechny žáky a studenty prostřednictvím podpůrných personálních pozic, vzdělávání pedagogů, podpory zavádění inovativních metod vzdělávání a podpory žáků ohrožených školním neúspěchem.

Šablony pro SŠ a VOŠ II z OP JAK - SŠ Stavební Třebíč
  • Název projektu:              Inovace ve výuce II
  • Registrační číslo:            CZ.02.02.XX/00/24_035/0010827
  • Zahájení projektu:          1. 10. 2024
  • Ukončení projektu:        30. 9. 2026
  • Zapojená organizace:    Střední škola stavební Třebíč
  • Cílová skupina:               žáci a pracovníci ve vzdělávání Střední školy stavební Třebíč

Čísla a názvy aktivit, do kterých je škola zapojena:

  • Personální podpora:
  • 2.III/1 Školní asistent SŠ
  • 2.III/5 Kariérový poradce SŠ
  • 2.III/7 Koordinátor spolupráce školy a zaměstnavatele SŠ
  • Osobnostně sociální a profesní rozvoj pracovníků ve vzdělávání SŠ:
  • 2.III/8 Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání SŠ
  • Podpora vzdělávání žáků v SŠ:
  • 2.III/9 Inovativní vzdělávání žáků v SŠ
  • 2.III/10 Doučování žáků ohrožených školním neúspěchem v SŠ

Cílem projektu je: 

  • poskytnout ve spolupráci se školním asistentem větší podporu žákům ohroženým školním neúspěchem
  • poskytnout podporu žákům při hledání budoucího zaměření vzdělávání a profesní orientace
  • poskytnout koordinátora spolupráce školy a zaměstnavatele jako prostředníka mezi školou a zaměstnavateli
  • podpořit profesní růst pracovníků ve vzdělávání SŠ pomocí dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání
  • podpořit osobnostní a sociální rozvoj žáků SŠ a poskytnout jim podporu v rozvoji znalostí a dovedností s využitím inovativních forem výuky a vzdělávání prostřednictvím netradičních vzdělávacích metod
  • podpořit žáky ohrožené školním neúspěchem prostřednictvím možnosti doučování a eliminovat možné předčasné odchody ze vzdělávání